Eylo voor Zoho is een innovatieve oplossing om uw telefoonsysteem te integreren met het Zoho platform, Het helpt uw verkoop- en ondersteuningsteams om meer gesprekken effectiever af te handelen. Gebruikers kunnen alle gespreksgerelateerde activiteiten binnen Zoho beheren en klantinteracties verrijken door middel van gespreksmeldingen en click-to-dial.
Neem contact opWat zijn de voordelen van de integratie?
Verhoogde productiviteit
Dankzij de automatische verwerking van je informatie, hoef je niet in verschillende system tegelijk te zitten werken. Je gesprekken worden automatisch verwerkt en geregistreerd in je Zoho CRM.
Analytics
Dankzij de uitgebreide statistieken van Zoho, kun je direct je informatie uit Zoho halen. Hiermee zie je direct de performance van de outbound en inbound sales en/of support team en kun je sturen daar waar nodig.
Klant popup
Koppel je je Zoho CRM met Eylo? Dan krijg je direct in je Zoho CRM een popup te zien als een klant belt. Daarmee hoef je niet dubbel te vragen en te zoeken naar de informatie over de klant.
Eylo B.V. Helmond, The Netherlands KvK: 69973261 BTW: NL858086888B01
Ondersteuning