Veelgestelde vragen

Administratieve vragen

Alle pakketten zijn maandelijks opzegbaar. Je regelt je opzegging eenvoudig in het klantportaal of via onze support afdeling. Heb je hulp nodig? Stel dan je vraag via de chat.

Nee, je betaald een vaste prijs per maand ongeacht het aantal gebruikers, wel hanteren wij een fair-use-policy op basis van je bedrijfsgrootte. Wil je een nadere toelichting, stel je vraag telefonisch, per email of via de chat.

Tijdens je aanmelding wordt je gevraagd automatische incasso te activeren. We hebben momenteel geen andere betaal mogelijkheden. Heb je adminstratieve vragen? Stel je vraag dan via de chat

Voor meer medewerkers of uitgebreider pakket, kun je een maatwerk-pakket aanvragen. Deze vraag je eenvoudig telefonisch, per email of via de chat aan.

Technische vragen

Wij ondersteunen vrijwel alle SIP toestellen, met uitzondering van Cisco. Wij adviseren Yealink, deze worden volledig ondersteund door ons platform. Heb je hulp nodig? Stel dan je vraag via de chat.

De app's worden ondersteund op de mobiele apparaten van Android en Apple. De desktop-app wordt ondersteund op Windows7 en hoger en op MacOS. Wil je een nadere toelichting, stel je vraag telefonisch, per email of via de chat.

Ja, het Eylo platform beschikt over video ondersteuning. Deze optie is momenteel alleen binnen maatwerk-pakketten beschikbaar. Wil je een nadere toelichting of meer weten over video, stel je vraag telefonisch, per email of via de chat.

Overige vragen

We helpen je graag. Stel je vraag telefonisch, per email of via de chat.