Beter bereikbaar, telefonie in de cloud van Eylo.
Voor veel bedrijven is bellen een van de belangrijkste vormen van communicatie met de klanten. Goed bereikbaar zijn is dan ook vaak van cruciaal belang. Met onze oplossingen kunnen wij je helpen om je bereikbaarheid nog beter te maken. We configureren, installeren, beheren en ondersteunen je, zodat jij je focus kunt houden op het draaien van je onderneming.

Veel gebruikte functies
De meest gebruikte functionaliteiten helpen jou als bedrijf om nog beter te communiceren.
- Text naar spraak
- Multi-level keuzemenu
- Gespreksopname

Productiviteit
Verhoog je productiviteit met deze functionaliteiten.
- Doorschakeling naar al je apparaten
- CRM Popup met klantinformatie
- Intelligente gespreksroutering

Gespreksafhandeling
Zorg dat de gesprekken bij de juiste medewerker terecht komt.
- Warm- en koud doorverbinden
- Routering op basis van condities
- Meerdere gesprekken tegelijk

Groot-zakelijk
Als groot zakelijk bedrijf heb jij alles in regie om de telefonie te regelen voor je gehele organisatie.
- Koppel meerdere vestigingen
- Multi-level beheer
- Single-Sign On
Wij regelen meer dan alleen de techniek, snel en zonder gedoe.
Adviseren en onwerp
Samen met jou kijken we naar al je behoeften, jij doet waar je goed in bent, wij doen ook waar we goed in zijn. We schetsen je belplan, maken een verdeling van je afdelingen en brengen alles in kaart wat nodig is om goed bereikbaar te zijn.
Hardware
Bellen met een vast toestel is in veel gevallen nog steeds de meest gekozen optie. We hebben ervaring met vele soorten toestellen en headsets. Samen bepalen we welke geschikt zijn in jullie situatie. Moeite met kiezen? Kom gerust voelen, proberen en ervaren in onze showroom.
Installatie
Op basis van het ontwerp helpen wij je bij het configureren en installeren van alle benodigde onderdelen. Naast het inrichten van de telefooncentrale helpen we ook on-site om je toestellen te installeren, koppelen van headsets en zorgen dat iedereen start-klaar bent.
Ondersteuning en training
Een oplossing die aansluit bij de behoeften van je organisatie is belangrijk, maar wordt pas succesvol als iedereen er ook optimaal gebruik van maakt. Uiteraard helpen we jullie daar graag bij.
Welke functionaliteiten gaan jouw bereikbaarheid verbeteren?
Tekst naar spraak
Keuzemenu
Bereikbaar onder 1 nummer
Wissel tussen gesprek

Lokale, nationale en internationale bereikbaarheid
In de meeste gevallen kun je als bedrijf prima uit de voeten met een lokaal nummer, zoals 070 voor Den Haag. Maar het kan zo zijn dat je als onderneming nationaal opereert en daarom een 085 of 088 nummer nodig hebt, wij kunnen deze voor je regelen. Wil je je nummer behouden? Dan zorgen wij voor de complete afhandeling om jouw nummer te porteren. Opereer je als bedrijf internationaal? Ook dan hebben we diverse oplossingen om bereikbaar te zijn in diverse regio's.
Veilig verbonden
Goede communicatie betekend niet alleen een goede bereikbaarheid, maar ook een betrouwbaar platform. Ons platform is geografisch redundant uitgevoerd op verschillende plekken op de wereld, met momenteel 6 points-of-presence voor uitstekende verbindingen en een 99,99% online garantie. Alle gegevens worden beveiligd opgeslagen in ISO 27001 gecertificeerde datacenters.

Voordelen voor jouw bedrijf
Eenvoudig in beheer
Niks is meer vervelend dan een hele training volgen en vervolgens alsnog uren rondklikken om je openingstijden aan te passen. Met onze eenvoudige beheersinterface regel je snel en gemakkelijk zelf je gehele telefonie. Een uurtje eerder dicht? Dan kan zelfs de medewerkster van de receptie dit instellen.
Uitgebreid en flexibel
Besluit je volgende week een keuzemenu toe te willen voegen, geen probleem. Wil je een extra wachtrij toevoegen, ook geen probleem. Dankzij de onze uitgebreide set van functionaliteiten, kunnen we je bereikbaarheid helemaal aanpassen aan jouw behoeften. Bestaat de functionaliteit nog niet? Dan denken wij graag met je mee om het toch te realiseren.
Overal bereikbaar
Soms zit je niet op je plek of ben je buiten de deur, ook dan wil je toch bereikbaar zijn om dat belangrijke telefoontje niet te missen. Dankzij onze applicaties ben je bereikbaar, waar je dan ook maar bent.
Integreer met je CRM
Wie was nou die ene klant die heeft gebeld? Wanneer heb ik hen nou als laatste gesproken? De automatisering van nu maakt het mogelijk dat je niet meer hoeft te wisselen tussen 10 applicaties. Vanuit de Eylo applicatie zie je direct wie er belt en kunt gelijk in je CRM pakket notities maken.
Verbeter de bereikbaarheid in jouw branche

Onderwijs
Binnen het onderwijs wordt er steeds meer flexibiliteit verwacht. Niet alleen docenten die thuis werken, maar ook gaan steeds vaker studenten thuis werken. Zelfs de gehele leerlingenadministratie staat tegenwoordig in de cloud. Dankzij de flexibiliteit van VoIP via Eylo kan jij als onderwijs instelling snel inhaken op de veranderingen.

Zorg
Als zorgverlener kun je je niet veroorloven om slecht bereikbaar te zijn. Daarbij is niet alleen onderling contact tussen medewerkers belangrijk, maar ook het contact met de patiënten. Zelfs als er niemand op de praktijk of aan de receptie zit, moet een gesprek bij de juiste persoon terecht komen. Wij helpen je om de constante bereikbaarheid te kunnen waarborgen.